Vågen livet döden..

Sitter i soffan medans min älskling ligger i soffan, jag ser på mina tjocka ben och känner hur min mage bara står ut och alla tankar i huvudet snurrar runder tjock tjock tjock... Jag har planerat in 3 pass i morgon, först simma sen ett pass med tessie och sedan efter det ett pass till.. Jag har ätigt nu och gått upp ca 5 kg känns det som jag har inte vågat ställa mig på vågen för om jag ställer mig på den så dör jag för då får jag det bekräftat, jag har märkt att jag har gått upp och fettat på kroppen bara växer för jag har bajsat sjuk mycket idag jag har nog inte bajsat så här mycket på ca 2 år .. Jag har också slutat på Idun för att det funkade inte, men jag vill bli frisk men jag vågar inte jag vill inte bli tjock... men min älskade kille frågade precis som jag skriver något dum, han tycker mina tankar är helt STÖRDA men han fattar inte vad jag menar och vad jag tycker jag har haft detta nu i 3 år så det är en livs stil för mig.. Men jag älskar honom så vi har sagt att vi ska inte prata om det.. men  jag ska sova nu ska upp tidigt, har planerat min dag i morgon..

MÅNDAG:
8:30
gröt 1dl soja mjölk 1dl
10:00
simma 1500m
12:00
salad
13:00
kör skolan
15:30
mellan mål rise+banan
17:00
träna+sola
19:00
1.5 dl grönsaks sopa
21:30
smoothie jordgubbar 1.5 dl

sen sova jg hoppas att jag klarar det i morgon, jag vill jag ska jag kan ....

God natt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0