Tjock, ful och dålig

Idag var det jobbigt när jag kom till Malmö idag så fick jag reda på att jafg inte skulle vara med på kursen ångesten jag blev glad eftersom jag har varit nervös och intre kunat sova på hela natten. Jag har bara legat och tänkt och haft ont i magen.
Efter lunchen som var fläskpankakka mådde jag skit det känndes som jag skulle spricka jag kännde mig så tjock och ful så det var sjuk jag visste inte vart jag skulle ta vägen så jag bestämmde mig för att ta filten över huvudet och somna så kan jag lixom sova bort ångesten. det var skönt..

Idag så ska jag också kolla så jag inte är gravid jag tror det eftersom jag har ont i magen, mår illa, är hungrig har aldrig varit det när jag äter var tredje timmme och ont i brösen.. Jag kommer döö om det vissar att jag är gravid.

Nu ska jag nog rida en svämg tror jag, måste ta tag i det för jag är så lat :/ ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0