söndag :/

En söndag som det bara regnar på, finns det något som är tråkigare och mer deprimerande med ett sånt väder?
Igår festade jag hemma på min syrras 20 års fest, jag har inte festat på ca 2 månader, hela dagen igår åt jaginte på heladagen för jag skulle äta på kvällen med släktingarna. men jag kräktes igår för jag åt vid 12.00 men sen åt jag inget på hela dagen.
På kvällen kom sedan min älskling som jag hade jätte mysigt med vi dansade och mös hehe,
men sen när vi skulle lägga oss så började vi bråka, jag kommer inte riktigt ihåg vad vi bråkade om men det var nästan slut :'( , eller jag gjorde nästa slut men jag vet att jag hade ångrat mig efter det. men nu sitter jag med ångest som FAAAN för jag har ätigt så fel och dålig mat. Jag har gjort upp ett schema nu in för nästa vecka.. jag skriver det sen..
Men det blir iallfall en hård vecka med mycket träningar. Jag ska till kör skolan också och plugga. Jag ska söka massa kurser nu om själv känsla och massa sånt, jag är sugen på att börja dansa balett också.
 Men när jag har mina fötter på jorden ska jag flytta till malmö och eftersommaren börja på folkhögskolan jag längtar, men jag ska börst kunna stå på mina egna fötter, men jag ska planera vidare min vecka nu, ni får se den sen... 

Kämpa vidare lämna inte det åt andra !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0