ful, fet och tjock

Jag sitter på bibblan nu för att gå och träna nu klockan 17 00 men iallfall jag mår skit... Jag var och simmade kl 12 00 blev för sent allting men jag simmade bara 1000 m...  sen var jag och mamma och åt lunch helt ok åt Grekisk salad jag åt inte upp allt men det gör inget, jag har ätigt en banan och 2 klementiner nu jag ska träna mår skit känner mig mega tjock, men jag ska fan bli frisk nu jag känner mig mer motiverad när jag är i stan men jag vägrar äta något som jag inte vill... Men iallfall nu ska jag stuicka till gymet ska gå och springa ca 45 min och sedan på pass efter det.. Skriver mer i morgon !!


Kommentarer
Postat av: SANNA

kika gärna in på min blogg snygging!

2008-10-27 @ 20:59:47
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0