En ny dag åt helvete ..

Nu sitter jag här vid datorn och ska gå ut till stallet för jag måste mocka två boxar som jag skulle ha gjort igår men jag orkade inte.

Sen i torsdags så har mitt liv gått åt helvete så jag har brstämmt mig att börja blogga för mina tankar är helt ute och snurrar, det är så mkt som jag inte fattar i livets frågor.
Jag har världens bästa kille, jag har två underbara föräldrar som älskar mig och en bästa syrra men ändå är  jag deppig. Jag går på Idun klenioken i malmö och det går åt helvete, jag vill bli frisk men jag har sabbat allt nu från i torsdags, jag har spytt och inte ätigt nått jag har också tagit tabletter för jag skulle ut och springa, men jag orkade inte så jag rökte ner mig istället för jag hade sån ångest så jag vet inte vart jag skulle ta vägen.

Min kille ligger och sover inne oss mig och jag ska skicka ett mail till min handledare nu för i morgon så kommer mitt liv att få bärja om och jag ska faan bli frisk jag vill inte vara deppig längre jag vill ha kul med mitt liv, FAAAAAAAAAN .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0